– Douglas to dla Nowych Bielaw kluczowy najemca. Marka ta, będąca liderem w swojej branży, od lat pozostaje jednym z fundamentów naszej zróżnicowanej oferty zdrowia i urody, zapewniając odwiedzającym dostęp do znanych i pożądanych brandów kosmetycznych, w tym produktów marek ekskluzywnych. Co więcej, wielu klientów z lokalnego rynku odwiedza nasz obiekt właśnie z uwagi na dostęp do oferty sieci – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Dlatego cieszy nas rozwój brandu oraz idące za nim inwestycje w naszym obiekcie. Douglas w nowej odsłonie to bowiem nie tylko nowoczesna i jeszcze bardziej komfortowa przestrzeń, oferująca unikalne doświadczenia zakupowe oraz szeroki asortyment, ale także kolejne już miejsce na mapie Nowych Bielaw, które wprowadza atrakcyjne dla klientów rozwiązania omnikanałowe, ułatwiające łączenie zakupów online i offline – dodaje.
Prace modernizacyjne obejmowały przede wszystkim zmianę aranżacji całego sklepu oraz rewitalizację oświetlenia zgodnie z przyjętymi regulacjami ESG. Perfumeria w Nowych Bielawach to koncepcja, z którą Douglas rozwija się z sukcesem w miastach o średniej liczbie mieszkańców. Klient znajduje tam nie tylko najważniejsze marki z obszaru premium beauty, ale również najnowsze trendy z social mediów. Niezmiennym elementem konceptu są dobrze wyszkoleni konsultanci beauty i unikatowe usługi. Jest to strategia marki na dalszy rozwój dynamicznego rynku: edukacja i budowanie lojalności przez jakość obsługi i wyjątkowe doznania zakupowe.
W ofercie odświeżonego salonu w Nowych Bielawach klienci znajdą tysiące produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych marek zagranicznych i polskich. Nie brakuje tam perfum znanych brandów i domów mody, jak również kosmetyków do makijażu, pielęgnacji skóry czy włosów, a także akcesoriów i usług beauty. Cały lokal podzielony jest na dedykowane strefy, co ułatwia poruszanie się po ofercie i zakupy. Perfumeria Douglas w Nowych Bielawach sprawnie też integruje zakupy offline i online. Na przykład, klienci mają możliwość odbioru zakupów internetowych w perfumerii poprzez usługę click&collect, a także mogą korzystać z pomocy doradców kosmetycznych w sklepie do zakupów online, korzystając z najszerszego portfolio marek dostępnego na douglas.pl.
– Duże zmiany, jakie zaszły w Douglas są ważną częścią naszej strategii dedykowanej tenant-mixowi w Nowych Bielawach. Za jej sprawą rośnie liczba najemców, którzy decydują się na m.in. remonty, wprowadzenie nowego konceptu czy rozwiązań omnikanałowych. Niedawno podobny krok wykonał Rossmann, a przymierza się do niego CCC. Jednocześnie w ofercie pojawiają się nowe marki lifestylowe, typowe dla dużych galerii handlowych, czego przykładem są debiuty marek: Empik, Apart czy Smyk. 2025 rok przyniesie kolejne zmiany i nowości – mówi Karolina Nitowska.
– To pokazuje, że Nowe Bielawy to dziś atrakcyjna biznesowo lokalizacja, którą dostrzegają największe marki, decydując się na najem lub wprowadzenie nowości do działających już lokali. Do takich decyzji brandy skłania zarówno rozwój obiektu w ostatnich latach, jego wyniki i silna pozycja na lokalnym rynku, jak również format convenience, dzięki któremu znane sieci, znane dotąd z dużych galerii handlowych, mogą być obecne bliżej klienta i po sąsiedzku – dodaje.
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt wraz z dwoma parkami handlowymi ma powierzchnię ponad 30 tys. m kw. GLA i liczy sobie ponad 80 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Smyk, Empik, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.