Więcej mody w Nowych Bielawach. Greenpoint wśród nowych najemców Opublikowano 29 września 2025

Greenpoint zasili ofertę modową Nowych Bielaw. Umowa z najnowszym najemcą toruńskiego centrum handlowego właśnie została sfinalizowana. Otwarcie zaplanowano na 2026 r.

 

 

Nowe Bielawy nie ustają w umacnianiu swojej oferty. Dział leasingu Greenman Poland sfinalizował właśnie kolejną umowę, tym razem z nowym najemcą – marką Greenpoint. Popularny brand, oferujący ubrania i dodatki dla kobiet, już niebawem zadebiutuje w toruńskim centrum handlowym. 

 

– Rozwój oferty modowej, zwłaszcza o profootfallowe i atrakcyjne zakupowo marki, jest dziś jednym z naszych leasingowych priorytetów. Greenpoint idealnie wpisuje się w tę strategię. To popularny brand, mający dziś rozwiniętą sieć w całej Polsce, a tym samym wierne grono klientek, które cenią markę za jej projekty i ofertę – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

 

– Co więcej, charakter Greenpoint oraz jego oferta doskonale współgrają z kierunkiem rozwoju tenant-mix całego kompleksu convenience, jakim są Nowe Bielawy. Umacniając ofertę, sięgamy dziś po współpracę z markami, które odpowiadają na szerokie potrzeby zakupowe różnych pokoleń, są konsumencko przystępne i wpisują się w oczekiwania lokalnego rynku – dodaje.

Greenpoint będzie 19. marką fashion w ofercie CH Nowe Bielawy. Oprócz niej swoje lokale mają tutaj już takie brandy, jak m.in. CCC, Big Star, Carry, Tatuum, Wojas, Quiosque, Ryłko, Change Lingerie, Esotiq, Bialcon, Triumph, Giacomo Conti czy Sinsay, który działa w jednym z parków handlowych powstałych w efekcie rozbudowy obiektu.

 

– Moda odgrywa kluczową rolę w tenant-mixie centrum, wzmacniając jego atrakcyjność i przewagę konkurencyjną. Rozwój segmentu sprawia, że obiekt coraz częściej wybierany jest nie tylko na codzienne zakupy, ale także na shopping, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach i pozycji Nowych Bielaw. To z kolei zachęca do dalszego rozwoju oferty modowej, czemu dodatkowo sprzyja zainteresowanie ze strony najemców. Marki doceniają zarówno rozbudowę Nowych Bielaw, charakter convenience kompleksu, jak i chłonny rynek, na którym mogą działać – mówi. 

 

Marka Greenpoint na polskim rynku obecna jest już od 1992 roku. Brand posiada w całym kraju ponad 220 sklepów. Obecny jest także na rynkach zagranicznych, w tym m.in. w Czechach, Rumunii, Niemczech, Austrii, Chorwacji, Włoszech, Hiszpanii, a także na Węgrzech, Litwie i Słowacji. Co roku marka sprzedaje ponad 3 mln produktów. Greenpoint wyróżnia połączenie elegancji, kobiecości, stylu i wygody, a także oferta przyjazna różnym typom sylwetki – w rozmiarach od 36 do 46.


 

Przypisane branże