Usługi są coraz ważniejsze dla galerii handlowych, ale ich szeroki wybór ma największe znaczenie dla obiektów pozycjonujących się jako centra rodzinne. Jednym z takich obiektów jest należące do portfolio Newbridge Poland – CH Bielawy, które rozwija segment usług. Przykład? Właściciel toruńskiego centrum handlowego podpisał właśnie umowę najmu ze znaną siecią salonów optycznych Kodano Optyk. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni blisko 74 m kw.
Kodano Optyk dysponuje szerokim wyborem markowych okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych dla kobiet i mężczyzn. Znajdziemy tu okulary znanych i cenionych na całym świecie marek m.in. Ray-Ban, Dolce&Gabbana, Emporio Armani, Versace, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Oakley, Vogue Eyewear, Santino, Moretti czy Woodys Barcelona. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy stylowych fasonów, zarówno klasycznych modeli np. awiator, wayfarer, jak i zdecydować się na bardziej odważny design. W doborze odpowiedniej pary spośród kilkuset oprawek pomagają wyszkoleni doradcy klienta.
W salonach Kodano Optyk zakupimy również soczewki kontaktowe oraz różnego rodzaju akcesoria, np. specjalne płyny do czyszczenia okularów, chusteczki z mikrofibry do czyszczenia wszelkich soczewek okularowych oraz foto-optycznych, uchwyty oraz łańcuszki na okulary, a także poręczne etui. Na miejscu przed zakupem klienci mają także możliwość wykonania badań wzroku. Badania są przeprowadzane przez wykwalifikowanych optometrystów oraz refrakcjonistów za pomocą nowoczesnego sprzętu diagnostycznego.
Nowy najemca poszerzy tym samym ofertę usług CH Bielawy, w której znajduje się 18 innych marek m.in. Pralnia 5aSec, Poczta Polska, Nikon, NC+, Euro Bank, eSmoking World, kwiaciarnia Green Place, biuro podróży Sun Way Travel. Co więcej, Kodano Optyk uzupełni segment zdrowie i uroda, który liczy aktualnie 13 sklepów, m.in. salon optyczny Vision Express, drogerie Rossmann oraz Douglas, Inglot, Ziaja, Euro Apteka, Avon, Mama i Ja, Semilac, stoisko z perfumami Tanellis, Kosmetyki Naturalne oraz dwa stoiska z kosmetykami.
- Stopniowo poszerzamy i urozmaicamy segment usług, przede wszystkim z markami, które oferują produkty najwyższej jakości, jak również obsługę klienta zgodną z najwyższymi standardami. Ceniona na polskim rynku sieć salonów Kodano Optyk jest gwarancją takich działań i kolejnym mocnym punktem naszej oferty, dzięki czemu klienci Bielaw będą mieli dostęp do oprawek renomowanych i topowych marek - mówi Joanna Bieniek, Leasing Manager w Newbridge Poland, właściciela CH Bielawy.
Jak podkreślają przedstawiciele centrum, rozwój usług i wzbogacanie tenant-mixu nowymi, atrakcyjnymi markami jest świadomą strategią. - Blisko 60% naszych klientów to dziś rodziny z dziećmi, dla których szeroki wybór usług jest nie mniej ważny, jak zakupy modowe czy spożywcze. Ta grupa odwiedzających szuka dziś miejsca, gdzie można załatwić wiele spraw pod jednym dachem. Jako obiekt mocno osadzony w swoim sąsiedztwie staramy się kompleksowo zaspokajać potrzeby klientów w tym zakresie – wyjaśnia Joanna Bieniek.
Nowy salon Kodano Optyk, którego otwarcie jest planowane niebawem, będzie zarazem 10. punktem sieci w Polsce i trzecim w obiektach należących do firmy Newbridge Poland. Sieć posiada swoje salony w dużych miastach Polski m.in. Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Opolu, Poznaniu, Wrocławiu, Toruniu, Sosnowcu.
***
Centrum Handlowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. m kw. GLA i liczy sobie 69 sklepów, restauracji i punktów usługowych.
Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.
Blisko 60% klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge. Firma przejęła obiekt w styczniu 2018 roku. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o.
Źródło: Newbridge/CH Bielawy