Dwie znane marki wzmacniają ofertę Bielaw Opublikowano 23 maja 2019
Toruńskie Centrum Handlowe Bielawy kontynuuje swój rozwój oferty spożywczej i usługowej. Tylko w maju do grona najemców dołączyły dwie popularne marki – lokalna piekarnia Bartkowscy oraz salon Kodano Optyk.

Lokalne pieczywo w Bielawach

Maj przyniósł w Centrum Handlowym Bielawy znaczące nowości w tenant-mix. Pierwszą z nich jest otwarcie w obiekcie piekarni-cukierni Bartkowscy, która jest marką doskonale znaną od prawie 100 lat mieszkańcom Torunia. Piekarnia w połowie miesiąca otworzyła lokal o powierzchni blisko 59 m kw.

W asortymencie toruńskiej piekarni rzemieślniczej, która w mieście i okolicach posiada 18 sklepów, klienci znajdą szeroki wybór pieczywa, a także wyrobów cukierniczych, m.in. ciast oraz słodkich bułek. Znajdą się tu również kanapki śniadaniowe, słone przekąski oraz propozycje lunchowe. Ofertę piekarni dopełni całoroczna sprzedaż lodów „doppio” oraz bogaty wybór kaw, przyrządzanych na bazie najwyższej jakości ziaren kawy specialty z toruńskiej palarni Fonte.

- Udział lokalnych sieci nie jest tutaj przypadkowy. Chcemy, aby klienci znaleźli w naszym centrum nie tylko znane w całym kraju brandy, ale również lokalne, cieszące się uznaniem marki oferujące produkty najwyższej jakości. Do takich należy piekarnia-cukiernia Bartkowscy - mówi Joanna Bieniek, Leasing Manager w Newbridge Poland, firmy do której należy Centrum Handlowe Bielawy.

Pojawienie się nowego najemcy dopełni ofertę spożywczą toruńskiego centrum handlowego. Piekarnia dołączy do grona takich marek w tym segmencie jak cukiernia Sowa, Czas na Herbatę, a także lokali gastronomicznych jak KFC, Sajgon, Smak&Wag oraz stoisk: Pierniki Toruńskie oraz Smaki Podlasia. W Bielawach obecny jest także operator spożywczy Carrefour.

Jeszcze więcej usług

Ale zmiany nastąpią nie tylko w ofercie spożywczej. Druga połowa maja przyniosła z kolei otwarcie w centrum salonu Kodano Optyk. Popularna sieć salonów optycznych postanowiła otworzyć w Bielawach lokal o powierzchni prawie 74 m kw.

Firma zdecydowała się na tę inwestycję, mając na uwadze m.in. bardzo dobrą lokalizację Centrum Handlowego Bielawy. Salon w Bielawach będzie dysponował dużą przestrzenią oraz bardzo szerokim asortymentem markowych opraw okularowych takich jak Ray-Ban, Versace, Dolce&Gabbana, Loretto, Moretti oraz wiele innych. Oprócz tego, marka KODANO ma do zaoferowania produkty renomowanych firm, przeznaczone dla użytkowników soczewek kontaktowych. Można również skorzystać z kompleksowej usługi badania wzroku, wykonywanej przez wykwalifikowanych optometrystów – informuje Kodano Optyk.

Toruńskie centrum handlowe również nie bez przyczyny rozwija swoją ofertę usługową. - Segment usług w naszym centrum wciąż ewoluuje, co ma związek z potrzebami naszych klientów i trendami, które panują na rynku. Szeroki wybór punktów usługowych oferujących wysoki standard obsługi klienta jest dziś bowiem jednym z kluczowych elementów, który przyciąga klientów do centrów convenience – wyjaśnia Joanna Bieniek.

Nowy najemca wzmocni obecną już w toruńskim centrum handlowym ofertę usług, na którą dziś składa się 18 innych marek, m.in.  Pralnia 5aSec, Poczta Polska, Nikon, NC+, Euro Bank, eSmoking World, kwiaciarnia Green Place oraz biuro podróży Sun Way Travel.

Kodano Optyk uzupełni również segment zdrowia i urody Centrum Bielawy liczący obecnie 13 sklepów, m.in. salon optyczny Vision Express, drogerię Rossmann oraz Douglas, Ziaja, Inglot, Euro Apteka, Avon, Mama i Ja, Semilac, stoisko z perfumami Tanellis, Kosmetyki Naturalne oraz dwa stoiska z kosmetykami.

Bielawy dbają o rodziny

Nowi najemcy z segmentu spożywczego oraz usług jeszcze bardziej umocnią wizerunek Centrum Handlowego Bielawy jako obiektu rodzinnego, który jest miejscem codziennych zakupów oraz stawia na równowagę w ofercie. 

- Około 58% naszych klientów to rodziny z dziećmi, dla których zróżnicowany dobór sklepów i udogodnień jest jednym z kluczowych czynników, który rozpatrują wybierając się na codzienne zakupy. Dlatego dbamy o to, by oferta naszego centrum była kompleksowa, stopniowo poszerzana oraz urozmaicana. Co więcej, ponad 40% wszystkich odwiedzających Centrum Handlowe Bielawy to klienci z regionu. Świadomą strategią jest więc dobór najemców o takie marki, które mieszkańcy Torunia znają oraz ceniądodaje leasing manager.

Jak zapowiada firma Newbridge, do której należą CH Bielawy, to nie koniec zmian w ofercie centrum. Już niebawem do oferty toruńskiego obiektu dołączą nowi najemcy segmentu fashion, planowane jest m.in. otwarcie salonu polskiej marki Big Star, która w Toruniu wynajęła niemal 170  m kw.  oraz sklepu z modą dla kobiet Queen, którego lokal liczyć będzie ponad 180 m kw.

 

Tagi: Newbridge Poland, CH Bielawy

 

***

Centrum Handlowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. M kw. GLA i liczy sobie 69 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Carry, Rossmann,  Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.

Blisko 60% klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge. Firma przejęła obiekt w styczniu 2018 roku. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o.

Źródło: Newbridge/CH Bielawy

 

Przypisane branże