Kultowa marka jeansów już w Bielawach
Choć Centrum Handlowe Bielawy istnieje od 2002 roku, to czerpiąc inspirację z nowocześniejszych obiektów wciąż się zmienia. Jednym z elementów tej ewolucji jest konsekwentne poszerzanie swojej oferty o atrakcyjne marki należące do segmentu fashion.
Przykład? Pod koniec sierpnia swój liczący 170 m kw. salon w toruńskim obiekcie otworzyła rozpoznawalna marka Big Star, w którym klienci znajdą modę odpowiadającą światowym trendom. Co skłoniło najemcę do tej inwestycji?
- Sklep BIG STAR w CH Bielawy będzie już trzecim sklepem naszej marki w Toruniu. Zdecydowaliśmy się na otwarcie lokalu w CH Bielawy ze względu na dogodny dojazd i położenie na wschodnich rubieżach miasta. Poza ruchem z Torunia, spodziewamy się więc także klientów z okolicznych miejscowości, np. z najbliższego Lubicza – komentuje Maciej Bugajny, specjalista ds. marketingu w firmie BIG STAR.
I dodaje: - W ofercie naszego sklepu w Bielawach znajdzie się kompleksowy wybór odzieży i akcesoriów BIG STAR ze stałej kolekcji Basic oraz najnowszych kolekcji sezonowych.
Choć od blisko 40 lat jeansy są głównym elementem oferty Big Star, to w jej sklepach znajdziemy o wiele szerszy asortyment ubrań dla kobiet i mężczyzn, m.in. spodnie, t-shirty, koszule, bluzy, płaszcze, kurtki, ale także dodatki m.in. obuwie, paski oraz torebki.
- Cieszymy się, że marka, która istnieje na krajowym rynku od 1991 roku, posiadająca status najpopularniejszej marki jeansowej w Polsce oraz której odzież noszą także mieszkańcy m.in. Niemiec, Chorwacji, Słowacji czy Libanu, dołączyła do naszej oferty. Otwarcie salonu tego kultowego już brandu to dla nas kolejny krok naprzód. Dzięki nowemu najemcy nasz klient zyskał dostęp do najwyższej jakości produktów oraz wyjątkowego designu - mówi Joanna Bieniek, Leasing Manager w Newbridge Poland, do którego należy CH Bielawy.
Jeszcze więcej mody
Otwarcie sklepu Big Star to jednak nie jedyny argument za rozwijającą się ofertą modową w toruńskim obiekcie.
Na początku lipca miała miejsce relokacja salonu z odzieżą damską Queen. Najemca postanowił zainwestować w nowy lokal z jeszcze większym metrażem. Sklep o powierzchni ponad 180 m kw. w CH Bielawy jest jedynym punktem tego brandu w Toruniu.
Co więcej, właściciel obiektu podpisał także nową umowę najmu z lokalną marką odzieżową Marii Styl, której asortyment skierowany jest do dojrzałych kobiet poszukujących ubrań stylowych i wygodnych. Dotychczas marka funkcjonowała jako wyspa na pasażu, jednak ze względu na swoją popularność wśród klientek na początku września otworzyła kameralny 36-metrowy butik.
- Około 62% klientów Centrum Handlowego Bielawy stanowią kobiety, dlatego wciąż poszerzamy i urozmaicamy naszą ofertę fashion, tak by każda torunianka niezależnie od metryki czy gustu, znalazła tu coś dla siebie. Stawiamy nie tylko na dobrze znane, sieciowe sklepy, ale także na lokalne marki, które mają spore grono lojalnych klientów. To świadoma strategia, dzięki której kształtujemy wizerunek nowoczesnego centrum convenience, ale jednocześnie nie zatracamy jego sąsiedzkiego charakteru, unikalnego na mapie Torunia - dodaje Joanna Bieniek.
Aktualnie w CH Bielawy znajdują się 24 sklepy należące do oferty mody i dodatków. Są to m.in. Carry, Quiosque, Bialcon, DanHen, Pepco, Triumph, Esotiq, Change Lingerie, CCC, Ryłko, Wojas, czy Giacomo Conti.
Centra convenience bardziej fashion
Rozwój segmentu fashion w centrach convenience umacnia wizerunek obiektu i sprawia, że jest on jeszcze bardziej atrakcyjny dla klientów, dla których zakupy modowe wciąż są jednym z głównych powodów do odwiedzenia galerii.
- Fakt, że centra convenience to w dużej mierze miejsca codziennych, bieżących zakupów nie wyklucza inwestowania w atrakcyjne marki modowe. Nasze centrum jest tego najlepszym przykładem. Działają tu w symbiozie sklepy spożywcze, z elektroniką, punkty usługowe czy gastronomiczne, ale również moda. Rosnący udział najemców popularnych marek odzieżowych w naturalny sposób dopełnia tenant-mix – mówi Joanna Bieniek.
Co sprawia, że najemcy z segmentu mody tak chętnie inwestują w lokale w mniejszych centrach handlowych? Istotna okazuje się nie tylko dogodna lokalizacja, magnesem jest także stabilna pozycja centrum handlowego, czego przykładem jest toruński obiekt. CH Bielawy wciąż modernizuje się i poszerza swoją ofertę.
- W ciągu ostatniego roku do grona najemców naszego centrum dołączyły m.in. home&you, Rebel Electro, lokalna piekarnia Bartkowscy, Kodano Optyk czy Ewtex. Z kolei CCC, RTV Euro AGD, Douglas i Rossmann zdecydowały o przedłużeniu umów. Takie doborowe towarzystwo popularnych i lubianych przez torunian marek przyciąga również marki odzieżowe – zapewnia Joanna Bieniek.
Tagi: Newbridge Poland, CH Bielawy
***
Centrum Handlowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. M kw. GLA i liczy sobie 69 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.
Blisko 60% klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge. Firma przejęła obiekt w styczniu 2018 roku. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o.
Źródło: Newbridge/CH Bielawy