Od ponad roku Centrum Handlowe Bielawy przechodzi sporą metamorfozę. Teraz przyszła pora na kolejny etap prac. Obejmie on wszystkie wejścia do budynku. Te zyskać mają nową aranżację, kolorystykę, a także energooszczędne oświetlenie LED, które je doświetli, ale także zmniejszy zużycie prądu na ten cel.
Oprócz tego na ścianie frontowej zamontowany zostanie nowy, widoczny z daleka logotyp z nazwą centrum handlowego - Nowe Bielawy. Uporządkowane zostaną także panele reklamowe i logotypy sklepów znajdujące się na fasadzie. W planach jest także uporządkowanie zieleni przy fasadzie frontowej - zapowiada Newbridge Poland.
- Poprzez ostatnie modernizacje i remonty zmieniamy wizerunek tego popularnego miejsca. Chcemy, aby klienci robiący u nas zakupy mieli poczucie, że wybierają nowoczesne, dynamicznie rozwijające się centrum handlowe, które ma coraz atrakcyjniejszą ofertę, ale także coraz atrakcyjniejsze otoczenie zakupowe, które przyciąga i zapewnia komfort robienia zakupów- mówi Paweł Dolański, przedstawiciel firmy Newbridge Poland, do której należy toruńskie centrum.
I faktycznie, ostatnie miesiące przynoszą wiele znaczących inwestycji w Bielawach. W zeszłym roku na pasażach handlowych wymieniono posadzkę. Zmodernizowano także strefę gastronomiczną, tworząc ciekawie zaaranżowany food court z nowymi stolikami i strefą zabaw dla dzieci. Na pasażu pojawiła się także strefa relaksu, a w czerwcu tego roku biblioteczka bookcrossingowa. Przybywa także nowych sklepów. W tym tak znanych marek jak home&you czy Big Star.
- Bielawy są modernizowane i to w kilku wymiarach. Z jednej strony prowadzimy etapami szeroko zakrojone remonty, z drugiej strony inwestujemy w nowe atrakcje i udogodnienia dla klientów, chociażby komfortową strefę gastronomiczną. Jednocześnie także pracujemy nad ofertą, która ma być podstawą centrum handlowego w nowej odsłonie - wylicza.
Zwieńczeniem tych prac ma być nie tylko obiekt w nowej odsłonie, ale także z nową nazwą i logotypem. Od jesieni obecne Centrum Handlowe Bielawy, będzie znane jako Nowe Bielawy. Pojawi się także nowy logotyp, stworzony w oparciu o panujące trendy w projektowaniu identyfikacji wizualnej oraz typografii.
- Nowy logotyp składać będzie się z sygnetu, czyli elementu graficznego oraz nazwy umieszczonej obok niego.
Z kolei sam element graficzny składać będzie się z wpisanej w okrąg litery N, nawiązującej do słowa „nowe” oraz Newbridge – właściciela obiektu - opisuje Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland.
- Ta fala to nawiązanie do zmian w obiekcie, symbolicznie rozdzielająca przeszłość i przyszłość. Znajdujące się w sygnecie kolorowe pola symbolizują natomiast energię, spektrum możliwości zakupowych Bielaw oraz nowoczesność obiektu, będącą efektem ostatnich zmian - dodaje.
Nowy logotyp ma pojawić się na elewacji centrum handlowego najpóźniej na początku października. - Zmieniamy nazwę centrum oraz logotyp, bo wyraźnie chcemy zaznaczyć naszym klientom, jak wiele nowego wydarzyło się w Bielawach i jak bardzo zmienił się obiekt, zarówno wizualnie, jak i pod względem oferty czy organizowanych tutaj wydarzeń. Dla nowego właściciela obiektu oznacza to nowy rozdział w historii toruńskiego centrum handlowego - mówi Drzewiecka.
Tagi: Newbridge Poland, CH Bielawy
***
Centrum Handlowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. M kw. GLA i liczy sobie 69 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.
Blisko 60% klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge. Firma przejęła obiekt w styczniu 2018 roku. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o.
Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
Źródło: Newbridge/CH Bielawy