- Odświeżamy i unowocześniamy Bielawy. Prace prowadzone są dziś w kilku wymiarach. Z jednej strony etapami realizowane są remonty i modernizacje pasaży, z drugiej poszerzana jest także oferta centrum, w której pojawiają się nowe marki - mówi Elwira Pyrkowska, przedstawicielka firmy Newbridge Poland, do której od 2 lat należy obiekt.
I faktycznie, ostatnie miesiące przynoszą tutaj sporo nowości. Przede wszystkim przybywa sklepów i to z różnych segmentów. Tylko w ciągu ostatniego roku otwarto tutaj sklepy m.in. home&you, Kodano Optyk, Rebel Electro, Ewtex czy Świat Zabaw. Wkrótce do tego grona dołączyć mają także Big Star oraz salon lokalnego najemcy - Marii Styl.
Sklep tej ostatniej marki wypełnią ubrania i dodatki skierowane do dojrzałych kobiet ceniących sobie ponadczasową elegancję. Co ciekawe, dotychczas marka funkcjonowała jako punkt na pasażu, jednak ze względu na swoją popularność przeniesie się do lokalu.
Nie jest to jedyna marka obecna w centrum handlowym, która decyduje się na dalszy rozwój w Toruniu. Rośnie też grono sklepów, które przedłużają umowy najmu. W ofercie centrum handlowego wciąż będzie można znaleźć m.in. Douglas, CCC, Cukiernię Sowa czy eSmoking World.
Część z obecnych najemców decyduje się także na powiększenie sklepów. Przykładem jest salon marki odzieżowej Queen, który zmienił lokalizację i wynajął 183 m kw. W powiększonym, otwartym z początkiem lipca salonie klientki znajdą szeroki wybór ubrań m.in. sukienki, spódnice, koszule, t-shirty, jeansy, ale także dodatki i akcesoria m.in. okulary przeciwsłoneczne, torebki, apaszki, paski czy buty.
W efekcie ostatnich zmian, w ofercie Bielaw można znaleźć już aż 24 sklepy z ubraniami i butami takich marek jak np. Carry, Bialcon, CCC, Wojas, Giacomo Conti, Dan Hen, Triumph czy Ryłko. Ponadto ofertę wypełniają także m.in. 4 sklepy z kosmetykami, 17 punktów usługowych czy 5 restauracji i kawiarni. W sumie aż 65 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych.
- Oferta centrum handlowego jest coraz atrakcyjniejsza. Przybywa zarówno sklepów z ubraniami i dodatkami, ale także sklepów z wyposażeniem wnętrz. Pojawiają się także nowe punkty usługowe. Dzięki tym zmianom klienci Bielaw mogą zrobić dziś kompleksowe zakupy pod jednym dachem, a także spędzić przyjemnie wolny czas - mówi Pyrkowska.
Zmiany w ofercie modowej nie są jedynymi, jakie zachodzą w centrum. Od zeszłego roku w obiekcie etapami prowadzone są prace modernizacyjne. W ich efekcie Bielawy zyskały już m.in. nowoczesną strefę gastronomiczną z nowymi stolikami, strefą zabaw dla dzieci z urządzeniami umożliwiającymi podgrzanie mleka.
Ponadto w całym centrum handlowym wymieniono posadzkę, dzięki czemu wnętrze nabrało przestrzeni i rozjaśniło się. Na pasażu handlowym pojawiły się także nowe, wygodne strefy relaksu, w których można odpocząć pomiędzy zakupami, a nawet poczytać korzystając z podręcznych biblioteczek. Zmodernizowano tutaj także elementy małej architektury. W sumie właściciel Bielaw zainwestował już około 4,5 mln zł. w modernizację centrum handlowego. Ukoronowaniem tych zmian ma być nowa elewacja, odświeżony logotyp oraz zmiana nazwy obiektu.
Klienci mogą także spodziewać się nowych wydarzeń, organizowanych zwłaszcza z myślą o całych rodzinach. Już ostatnie miesiące przynoszą tutaj wysyp atrakcji. W centrum handlowym zorganizowano m.in. akcję prozdrowotną z Katarzyną Bosacką, zlot food trucków czy warsztaty edukacyjne.
- Inwestujemy w komfort robienia zakupów - przekonuje Pyrkowska. - Te wszystkie zmiany mają na celu przede wszystkim sprawienie, że robienie zakupów w Bielawach będzie jeszcze przyjemniejsze. Za wzór stawiamy sobie tutaj brytyjskie centra o podobny formacie. Tam obok ciekawej oferty, bardzo ważne jest samo otoczenie zakupowe. To w Bielawach właśnie się zmienia - dodaje.
***
Centrum Handlowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. M kw. GLA i liczy sobie 69 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.
Blisko 60% klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge. Firma przejęła obiekt w styczniu 2018 roku. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o.
Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
Źródło: Newbridge/CH Bielawy